Beğeniler Beğeniler:  26
Sayfa 5/5 İlkİlk ... 345
42 sonuçtan 41 ile 42 arası

Konu: W204 çözülemeyen Sağa Çekme sorunu

  1. #41
    Tecrübeli Üye Yüzbaşı M&M - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    İsim
    Mehmet
    Kayıt
    07.09.2020
    Yer
    Ankara
    Yaş
    39
    Meslek
    Bölüm Şefi
    Mesajlar
    807
    Beğeni (toplam)
    576
    Araç
    W204 2012 FL C180 KOMPRESSÖR

    Standart

    Alıntı Tornavidaa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biraz araştırdım. W204 lerin hepsinde c300 ve c63 dahil bu sorun var. Bu arada yabancı mb forumunda birkaç görüş var. Birinci servisin güvenlik nedeniyle sağa hafif arabanın kaçınması şeklinde yani sürücü yol ile ilişkisini kestiğinde aracın sağa doğru gelmesi. Bu görüş pek benimsenmemiş.
    İkincisi ön fren merkezlerinin farklı sıkıyor olması yani sol serbestken sağın frene basmadan sıkıyor olması veya tam tersi. Bunun testinin de 10 km düz yolda sürüşten sonra minimum fren yaparak durmak ve araçtan inip sağ ve sol diskin sıcaklıklarını elle kontrol etmek. Sağda ve solda sıcaklık farkına göre merkezlerin veya disk balata değişimi olarak özetlenmiş. Deneyimli arkadaşlar bu konuda ne der acaba
    Hocam sıkıntı frene basmadan aracın sağa çekmesi
    Şehir içinde pek fark edilmiyor sadece otobanda vs fark ediliyor direksiyona asılman gerekmiyor ancak bırakınca araç sağa gidiyor,frenle bir alakası yok bu tip sürüşte maalesef.

  2. #42
    Emektar Üye Yüzbaşı pskhalil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    İsim
    Halil
    Kayıt
    11.11.2015
    Yer
    İstanbul
    Meslek
    Uzman psikolog
    Mesajlar
    563
    Beğeni (toplam)
    239
    Araç
    w204

    Standart

    Alıntı M&M Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam sıkıntı frene basmadan aracın sağa çekmesi
    Şehir içinde pek fark edilmiyor sadece otobanda vs fark ediliyor direksiyona asılman gerekmiyor ancak bırakınca araç sağa gidiyor,frenle bir alakası yok bu tip sürüşte maalesef.
    Benşmkide aynı şehir içinde çok aorunn yok iihatta hissettirmiyo bile otobanda sürekli direksiyonu tutmak durumundasınız sağa kaçmasın diye buradan tutmak istemediğim anlamı değil sürekli sola zorlamak gerekiyo bu da yoruyo

    Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •