Beğeniler Beğeniler:  2
3 sonuçtan 1 ile 3 arası

Konu: W124 e200 otomatik şanzıman

  1. #1
    Tecrübeli Üye Çavuş
    İsim
    Kazım
    Kayıt
    29.04.2020
    Yer
    Vatan
    Meslek
    Pöh
    Mesajlar
    157
    Beğeni (toplam)
    28
    Araç
    E200

    Standart W124 e200 otomatik şanzıman

    Sorunum araç durur halde R ye D ye aldığımda araçta sarsıntı vuruntu yapıyo.seyir halinde agresif kullanımda bazı viteslerde geç dolum dışında sıkıntı yok.motor takozları yeni şanzıman yağı filtre conta full yenilendi tork konvertörü dahil.roket teli sıkıntısız.diferansiyel ve akslar yenilendi sorunsuz.hepsi tmm ama bu durur haldeki vuruntu geçmedi.biraz bakındım vakum hortumu şaft köselesi yazılmış.şanzımancıyla görüştüm bana direk İncek bakılcak dünya para biçti bu sorun bence şanzıman içinden değil gibi.durur vaziyette yapıyo ama yüksek ihtimalden başlayarak sorunun ne olabileceğini söyler misiniz.kurcalatmadan tek tek onlara baktırayım

  2. Beğeni yasinasi bu mesajı beğendi.
  3. #2
    Acemi Üye Er
    İsim
    yasin öztürk
    Kayıt
    06.01.2021
    Yer
    kayseri
    Yaş
    32
    Meslek
    teknisyen
    Mesajlar
    7
    Beğeni (toplam)
    3
    Araç
    230 e

    Standart

    Alıntı 1993w124 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sorunum araç durur halde R ye D ye aldığımda araçta sarsıntı vuruntu yapıyo.seyir halinde agresif kullanımda bazı viteslerde geç dolum dışında sıkıntı yok.motor takozları yeni şanzıman yağı filtre conta full yenilendi tork konvertörü dahil.roket teli sıkıntısız.diferansiyel ve akslar yenilendi sorunsuz.hepsi tmm ama bu durur haldeki vuruntu geçmedi.biraz bakındım vakum hortumu şaft köselesi yazılmış.şanzımancıyla görüştüm bana direk İncek bakılcak dünya para biçti bu sorun bence şanzıman içinden değil gibi.durur vaziyette yapıyo ama yüksek ihtimalden başlayarak sorunun ne olabileceğini söyler misiniz.kurcalatmadan tek tek onlara baktırayım
    Araç lpg'limi. lpg'li ise benzinde de yapıp yapmadığını kontrol edin. Benim aracımda lpg'de aynı şekilde yapıyor hareket halinde tam duracak gibi frene basıp sonrasında gazlayınca vitesi atamıyor. Benzinde yapmıyor. Ben lpg'den yada ateşleme ile ilgili olduğunu düşünüyorum çünkü benzinde yapmıyor.

  4. #3
    Tecrübeli Üye Çavuş
    İsim
    Kazım
    Kayıt
    29.04.2020
    Yer
    Vatan
    Meslek
    Pöh
    Mesajlar
    157
    Beğeni (toplam)
    28
    Araç
    E200

    Standart

    Araç LPG li ama fark etmiyo E modunda özellikle vuruntu var S modunda azalıyo.bu sıkıntı vakum modülatörü ya da hortumu gibi gözüküyo en kötü hidrolik beynin içindeki pistonlar kırılmış demektir.inşaallah modülatör ayarıyla veya hortumla düzelir diğerini yapacak usta bulması zor.şanzıman içi hariç alt takım komple yaptırdım herşey yenilendi şanzıman da yağı komple yeniledim.bu yaptıklarımla şanzımanın kesinlikle rahatlaması gerekiyodu hiç rahatlamadı.durduğu yerde R ye D ye alırken vurması ilk dolduruş yapamıyo demektir.bana göre 2 sebebi var öncelikli ya vakum modülatör ve hortumu ya da hidrolik beynin içindeki dolduruş pistonları kırık.ama işte gel bunu ustaya anlat şanzıman inecek şu kadr para demeye başlıyolar.

  5. Beğeni yasinasi bu mesajı beğendi.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •