Arama:

Tür: Mesaj; Üyelerimiz: 25emre

Arama: Arama işlemi Toplam 0.00 Saniye sürmüştür.

  1. Cevaplar
    28
    Hit
    825

    tşk ederim 500 tl yaptırdım

    tşk ederim 500 tl yaptırdım
  2. Cevaplar
    28
    Hit
    825

    anladım mehmet bey tşk ederim sağolun

    anladım mehmet bey tşk ederim sağolun
  3. akış ölçer gaz kelebeği temiz ve temizlettim...

    akış ölçer gaz kelebeği temiz ve temizlettim sorun yok onlarda daha önceden mercedes servisinde cihaza bağlattığımda şu hata kodunu vermişti p0410 içine hava doldurma hatalı fonksiyon (etki...
  4. Cevaplar
    28
    Hit
    825

    yok hocam ben ne yaptım ise kasko yapmadılar araç...

    yok hocam ben ne yaptım ise kasko yapmadılar araç 15 yaş üzeri olduğu için yapmıyorlar varsa yapan yardımcı olurmusun.
  5. w211 E200 İLK MARŞTA DEVİRSİZ ÇALIŞMASI

    Arkadaşlar merhaba sabah aracımı çalıştırınca motor sanki hava alıp veriyor gibi vu vu vu ses geliyor devir saati inip kalkıyor 30 saniye sonra normale biniyor ve daha sonra ilk hareket halinde motor...
  6. Cevaplar
    28
    Hit
    825

    aracımda kasko yok çok istedim ama yaptıramadım...

    aracımda kasko yok çok istedim ama yaptıramadım 2004 model olduğu için yapmıyorlar sigorta tabi mevcut
  7. Cevaplar
    32
    Hit
    1.669

    arkadaşlar w211 yağ eksiltme sorunu çözüldü...

    arkadaşlar w211 yağ eksiltme sorunu çözüldü sizlerin dediği gibi bu defa motol yağ kullandım ilkez halen daha ekrandan baktığımda eksiltme yok normal şuanda motorda kronik bir sorun yok zaten kaçak...
  8. Cevaplar
    28
    Hit
    825

    arkadaşlar sorun çözüldü kumanda kaynaklı...

    arkadaşlar sorun çözüldü kumanda kaynaklı çalışmıyormuş yedekanahtar yaptırdım sorun gitti yardımcı olan tüm arkadaşlara tşk ediyorum
  9. Cevaplar
    28
    Hit
    825

    Arkadaşlar sorun çözüldü yeni kumanda kopyalattım...

    Arkadaşlar sorun çözüldü yeni kumanda kopyalattım sorun anahtarımdan kaynaklı çalışmıyormuş yardımcı olup evap veren tüm ark tşk ederim
  10. Cevaplar
    32
    Hit
    1.669

    O yağı kullanmadım hiç deneyelim o zaman tşk...

    O yağı kullanmadım hiç deneyelim o zaman tşk ederim motorla alakalı sorun yoktur inşallah
  11. Cevaplar
    32
    Hit
    1.669

    w211 YAĞ EKSİLTME

    Arkadaşlar merhaba aracım 2004 model w211 aracım bin km nerdeyse 1 lt yağ eksiltiyor duman atma yok herşeyi normal gözükyor bujileri geçenlerde değiştim yağlanmış. Sabah ilk marşa basınca duman...
  12. Cevaplar
    28
    Hit
    825

    Sol hafıza yoktur hocam aküyü sök tak işe...

    Sol hafıza yoktur hocam aküyü sök tak işe yaramıyor aracın aküsü yeni voltaj normal geliyor
  13. kaliteli pil aldım değişiim yaptım sorun halen...

    kaliteli pil aldım değişiim yaptım sorun halen daha aynı bazen uzaktan iyi algılıyor bazen hiç algılamıyor yedek anahtarım yoktur en son çaremiz o kaldı acaba çözüm olacak mı bilmiyorum
  14. w211 uzaktan kumanda çalışmıyor sadece ır şöför tarfından açılıyor.

    arkadaşlar merhaba daha önce yine konu açmıştım ama sorunum halen çözülmedi yardımcı olurmusunuz lütfen.
    2004 model w211 aracım öncesinde uzaktan kumanda çok güzel çalışıyordu hiç sorun yoktu aracı...
  15. Cevaplar
    28
    Hit
    825

    onuda kontrol ettirdim sağlam başka ne olabilir...

    onuda kontrol ettirdim sağlam başka ne olabilir kafayı yiyecem canımı sok sıkmaya başladı arka camda sinyal alıcı bozulmuş diyolar ama kesin demiyolar ona baktırcam
  16. Cevaplar
    28
    Hit
    825

    Anahtarı hiç dusurmedim sizin anlattığınız gibi...

    Anahtarı hiç dusurmedim sizin anlattığınız gibi sadece sol kapıya yaklaşınca alıyor anahtarım orijinal biranda böyle sorun yaşamaya başladım önceden yoktu hiç ama çözemedik başka bir yedek anahtar...
  17. Cevaplar
    28
    Hit
    825

    Yok hocam çalışmıyor o sistem yillardir

    Yok hocam çalışmıyor o sistem yillardir
  18. Cevaplar
    28
    Hit
    825

    Tmm ustad birde onu deneyelim vallahi aklımdan...

    Tmm ustad birde onu deneyelim vallahi aklımdan oldum bu nasıl birseydi anlamadim
  19. Cevaplar
    28
    Hit
    825

    Aküye baktırdım oda normal sıkıntı yok kardeş

    Aküye baktırdım oda normal sıkıntı yok kardeş
  20. Cevaplar
    28
    Hit
    825

    W211 uzaktan kumanda calismiyor

    Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım 2004 model w211 aracim öncesinde anahtarı acma kapama yaptığımda her yerden alıyordu simdi ise sadece sol kapıya tuttuğumda çalışıyor aracimda keyless var pil...
20 sonuçtan 1 ile 20 arası